اجرای سیاست های جمعیتی جدی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 13 شهريور 1403 - 17:48

اجرای سیاست های جمعیتی جدی است

شماره: 26218
Aa Aa

ظفرقندی با اشاره به مشکلات پیری زودهنگام جمعیت و ضرورت انعطاف سیاست‌ها بر جدیت وزارت بهداشت در اجرایی کردن سیاست های جمعیتی تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛
اجرای سیاست های جمعیتی جدی است

محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست هم‌اندیشی با امیرحسین بانکی‌پور رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، فاطمه محمد‌بیگی عضو کمیسیون بهداشت مجلس و زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با موضوع جوانی جمعیت ضمن اشاره به مشکلات پیری زودهنگام جمعیت کشور و ضرورت پویایی و انعطاف سیاست‌ها متناسب با نیازهای کشور بر جدیت وزارت بهداشت در اجرایی کردن سیاست های جمعیتی تاکید کرد.

‎به گزارش اسپادانا خبر، او از اقدامات گذشته در حوزه قانون گذاری و پشتکار نمایندگان مجلس در حوزه جوانی جمعیت و ‌حمایت از خانواده تقدیر و تصریح کرد:

امید است با توجه به نگاه مثبت رییس جمهور به حوزه سلامت و همچنین موضوع راهبردی جوانی جمعیت بتوانیم در این حوزه دستاوردهای روشن و قابل قبولی را رقم بزنیم.

‎وی خاطرنشان کرد:

تاکنون چندین جلسه با موضوع جوانی جمعیت و‌ حمایت از خانواده برگزار و نظرات حوزه های مختلف علمی و کارشناسی بررسی شده و وظایف و ماموریت های تخصصی به آنها محول شده است و به زودی قدم‌های موثرتری را در این حوزه برخواهیم داشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان