ان شاءالله به همین زودی شاهد روز‌های اعجاب‌آور باشیم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 11:24

ان شاءالله به همین زودی شاهد روز‌های اعجاب‌آور باشیم

شماره: 20051
Aa Aa

تهمتی به پلیس زدند و آن را بزرگ کردند| کسانی که حافظان امنیت و زائران حرم شاهچراغ را به شهادت رساندند بدتر از درنگان هستند.

کاظم صدیقی، خطیب نمازجمعه تهران؛
ان شاءالله به همین زودی شاهد روز‌های اعجاب‌آور باشیم

کاظم صدیقی، خطیب نمازجمعه تهران در خطبه‌های نمازجمعه پایتخت گفت:

آمریکا از فتنه‌ها و آشوب‌ها چند هدف قابل ذکر داشت که یکی از آن‌ها دامن زدن به مسائل قومیتی و راه انداختن جنگ داخلی بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

کسانی که حافظان امنیت و زائران حرم شاهچراغ را به شهادت رساندند نه کودک و نه زنان برایشان اهمیت دارد و عده‌ای انسان را که گناهی نداشتند و نه نیروی نظامی بودند و نه با کسی در جنگ بودند را در نهایت قساوت و بی‌رحمی این‌ها را به گلوله بستند. این‌ها بدتر از درنگان هستند که چنین مصیبتی را آفریدند.

امام جمعه موقت تهران گفت:

آمریکا ناامن‌ترین کشور است و در طول سال ۳۶ هزار کشته داشته و بیش از ۲۰۰ هزار تجاوز جنسی در طول سال در آمریکا واقع می‌شود. کشتن سیاهان در دست پلیس مثل آب خوردن است. آیا این‌ها دلشان برای ما سوخته است؟ آمریکا ام‌الفساد قرن است و مهم‌ترین شرور و خائن‌ترین جریان به بشریت آمریکاست و کسی که رسماً از بمب اتم استفاده کرده و یک کشور را مورد هدف قرار داده است. بعد از ۲۰ سال به ویرانی کشاندن افغانستان، این ممکلت را تحویل طالبان دادند و با ذلت آنجا را ترک کردند. تحریم‌های آمریکا ما را بیدار کرد و ما را به خنثی سازی تحریم‌ها منجر کرد و به نیرو‌های داخلی خودمان متکی شدیم و جنایات شما برای خودتان نتیجه نداد. اتفاقات اخیر مایه رسوایی فتنه انگیزان و مجامع بین‌المللی است و برای حادثه‌ای که در روز‌های اول مشخص نبود و تهمتی به پلیس زدند و آن را بزرگ کردند و حجم تبلیغاتی را در فضا پر کردند اما در برابر شهدای مظلوم حرم و آرتین که خانواده‌اش را مقابل چشمش پرپر کردند ساکت شدند. بخشی از داخلی‌ها در آن روز‌های اول به میدان آمدند اما این روز‌ها ساکت شدند.

وی ادامه داد:

جوانان ایران رشید و فهیم هستند و ملت عظیم‌الشان و قهرمان ما که خود انقلاب کرده‌اند، حافظ انقلاب‌اند و به فضل الهی، اعتقاد به دست غیب خدا و الطاف حضرت بقیه‌الله (عج) دارند.

صدیقی با بیان اینکه آنچه رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزا داشتند توجه به ظرفیت‌های داخل بود و کشورما طرفیت‌های فراوانی دارد که در دولت‌های قبل کوتاهی شده بود گفت:

دولت مردمی و جهادگر کمر همت بسته و ان شاءالله به همین زودی موانع برطرف و شاهد روز‌های اعجاب‌آور باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان