مردم ایران بی‌بندوباری را نمی‌پسندند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 6 تير 1403 - 17:28

مردم ایران بی‌بندوباری را نمی‌پسندند

شماره: 21779
Aa Aa

چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم هزینه‌ها بالا می‌رود| برخی افراد بدحجاب وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه هستند| در زمینه مقابله و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران؛
مردم ایران بی‌بندوباری را نمی‌پسندند

محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مردم استان البرز گفت:

امروز دشمن از طرق مختلف توطئه‌های خود را پیش می‌برد و در راستای دامن زدن به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ما برنامه دارد لذا ما نیز باید در این مقوله با برنامه و انسجام و هم‌افزایی و جامع‌نگری عمل کنیم و توجه داشته باشیم که اگر در این قضیه جامع‌نگری پیشه نکنیم ممکن است اقدامات ما نه تنها مفید بلکه مضر هم باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، او ادامه داد:

مطمئن باشید که در زمینه مقابله و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی کوتاهی صورت نخواهد گرفت و در این راستا برنامه‌های مدونی در دستور کار است.

وی گفت:

تفکیک افرادی که در موضوع حجاب مسئله برایشان روشن نیست با افرادی که در این عرصه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه هستند ضروری است. اکثر قریب به اتفاق مردم ما متدیّن هستند و حتی آن‌هایی نیز که باور‌های دینی قوی‌ای ندارند غیرتمند هستند و بی‌بندوباری را نمی‌پسندند.

محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان البرز نیز با اشاره به مقوله حجاب و برنامه‌هایی که برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی تدوین شده است گفت:

اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود. شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نزدیک به 30 دستگاه در مورد موضوع حجاب، وظایف و تکالیفی مصوب کرده است بعضی از دستگاه‌ها بیش از 30 تکلیف و وظیفه در این خصوص دارند قوه قضائیه پنج تکلیف دارد که البته باید به تکالیف خود عمل کند و دلیل نمی‌شود اگر دستگاهی به وظایف خود عمل نکرد ما هم به وظایف خود عمل نکنیم. قوه قضاییه از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد کرد انجا هم که خلا قانونی وجود دارد از طریق ارائه لایحه به مجلس عمل خواهیم کرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان