تاریخ 8 هزار ساله ایران را به 2500 سال کاهش داده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 22 تير 1403 - 0:59

تاریخ 8 هزار ساله ایران را به 2500 سال کاهش داده‌اند

شماره: 15162
Aa Aa

او گفته سلسله پلید هخامنشی بعد از افول قدرت ایران را دو دستی تقدیم یونان کرد و ساسانیان هم بعد از افول قدرت ایران را به مغول‌ها تقدیم کردند.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران؛
تاریخ 8 هزار ساله ایران را به 2500 سال کاهش داده‌اند

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در جلسه پیگیری طرح جامع حرم قیدار نبی(ع) اظهار داشت:

امامزاده‌های زیادی در کشور ما قرار دارد و این برای ما افتخار است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

همین مرقد معصومین در کشورمان تاریخ اصلی ایران را تشکیل می‌دهند و به عبارتی دیگر هویت‌مان از مرقد مطهر این عزیزان است. برخی از تاریخ‌نویسان مزدور سرویس‌های جاسوسی در صدد این هستند که تاریخ غنی کشور ما را تغییر دهند و نسب ملت ایران را به شاهان ظالم کشور مرتبط کنند در حالی که نمی‌دانند نسب ملت ایران ربطی به پادشاهان ظالم ندارد. برخی از این تاریخ‌نویسان مزدور تاریخ 7 و 8 هزار ساله کشور ما را به 2500 سال کاهش داده‌اند. آن‌ها اصرار دارند تاریخ کشور ما را به یک پادشاه گره بزنند ولی منطق شهدا ثابت کرد که نسب ملت ایران ربطی به شاهان ندارد.

وی تاکید کرد:

از حرم حضرت قیدار نبی(ع) باید به عنوان یک سکوی بزرگ استفاده کنیم تا در کل دنیا دین مبین اسلام و تفکر بت‌شکنی ابراهیمی را تبلیغ کنیم.

او همچنین در یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده اظهار داشت:

همه داستان‌های دفاع مقدس همانند افسانه است با این تفاوت که همه‌ آن‌ها واقعی و رخ داده است. زیباترین صحنه‌های عالم در دفاع مقدس اتفاق افتاده و دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان ما بگیرند.

نقدی اضافه کرد:

منطق شاهان ظالم همانند منطق آمریکا است‌. تا وقتی زور دارید زور بگویید و هر زمان که زور ندارید مقابل قدرتمندان تسلیم بشید. سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتارها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد. از سوی دیگر ساسانیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند ولی منطق شهدا این نیست. منطق شهدا ایستادگی در مقابل زور و ستم است و 100 درصد با منطق شاهان متفاوت است. در تاریخ به وفور می‌خوانیم که انبیاء و معصومین مقابل جباران عالم ایستاده‌اند و افتخار می‌کنیم که راه ما راه انبیاست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان