جمهوری اسلامی بدون واهمه به قلب استکبار حمله می‌کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 8 تير 1403 - 6:00

جمهوری اسلامی بدون واهمه به قلب استکبار حمله می‌کند

شماره: 25412
Aa Aa

سلامی با بیان اینکه آمریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند گفته اگر در هر نقطه‌ای از عالم تهدیدی علیه ما شکل بگیرد واکنش نشان خواهیم داد.

حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران؛
جمهوری اسلامی بدون واهمه به قلب استکبار حمله می‌کند

حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاح چندین طرح عمرانی در استان سمنان گفت:

جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبرو شد همان زمان موفقیت‌هایی بدست آورده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های مختلف و کشورهای مختلف دنیا است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم کشور ایران فلج کردن و تسلیم آن بوده است اظهار داشت:

ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به نمایش درآمده است. اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیروهای مسلح از اعتماد مردم به نظام بدست آمده است افزود:

قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها با مردم بودن است. همه ما نیروها و مسئولین‌ خادم مردم بوده و از همه توان و ظرفیت همچون گذشته برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد. دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می‌کنند اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم و پشرفت بیش از پیش قوی‌تر خواهد شد.

  •  

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری بسیج اقشار (در مسیر اعتلاء) نیز اظهار کرد:

اگر در هر نقطه‌ای از عالم تهدیدی علیه ما شکل بگیرد به آن واکنش نشان خواهیم داد.

حسین سلامی» گفت:

 امروز دشمن می‌خواهد ما را از اقتصاد جهانی کنار بگذارد و منزوی کند و تمرکز آرایشی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به امپراتوری رسانه‌ای غرب بر ضدیت با ایران اسلامی است.

به گفته سلامی بسیج در همه صحنه‌های سخت و نبرد‌های وسیع و جدال‌ها با دشمن در همه عرصه‌ها، سهم تعیین کننده و تمام کننده‌ای را بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب تلاش کرده که انقلاب و نظام از فضای جنگ خارج نشود عنوان کرد:

در بیش از ۴ دهه گذشته همواره ما در هر جنگی اعم از نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و روانی، با تمام اَبَرقدرت‌های استکبار جهانی پنجه در پنجه افکنده‌ایم و نکته حائز اهمیت این بوده که با وجود آن که همیشه دشمن از ما قوی‌تر بوده اما نتایجی بر خلاف انتظاراتش به دست آمده است.

سلامی با بیان اینکه آمریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند افزود:

تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند. ملت بزرگ و باعظمت ایران هر چه در مسیر تحریم پیش رفت خودکفاتر شد.

سلامی با بیان اینکه تفکر انقلابیِ بسیج در تمامی عرصه‌ها ما را نجات می‌دهد گفت:

بسیج مجموعه‌ای از باورهایِ مولدِ قدرت است؛ بسیج، مکتب روح جهاد است؛ پیشگام بودن در تمام سختی‌ها، ماندن در صحنه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، از خصوصیات ممتاز بسیج است. بسیج، معادل انقلاب اسلامی است و اقشار بسیج همان شاکله‌ی انقلاب هستند؛ بسیج دانشجویی یک حرکت و روند است؛ بسیج هنرمندان صرفاً مُختصِ هنرمندان بسیجی نیست بلکه کار بسیج هنرمندان، تجلی ارزش‌ها در جهان هنر است.

او گفت:

اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد به آن واکنش نشان خواهیم داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان