دیگر وقت شعار دادن نیست | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 8 مرداد 1403 - 1:49

دیگر وقت شعار دادن نیست

شماره: 25965
Aa Aa

اصلاحات دفاع از فرد، گروه یا جناحی نیست| وظیفه داریم بر اساس انصاف و عدالت برخورد کنیم؛ اگر حرف هایی که زده ایم را در عمل به گونه دیگری رفتار کنیم اعتماد و امیدی که در مردم ایجاد کرده ایم به ناامیدی و بی اعتمادی تبدیل خواهد شد.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب عنوان کرد؛
دیگر وقت شعار دادن نیست

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب در همایش سپاس با حضور فعالان ستاد مرکزی گفت:

دیگر وقت شعار دادن نیست.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

اگر دست به دست هم ندهیم، اگر برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و نپذیریم از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم، اگر نپذیریم که براساس عدالت و انصاف عمل کنیم شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.

وی با بیان این که الان وقت شعار دادن نیست و وقت عمل کردن است گفت:

بارها گفته‌ام که حضرت علی می‌فرماید تو را به سمت ولایتی می‌فرستم که حاکمانی از خوب و بد حکم کرده‌اند، پشت سر به تو نگاه خواهند کرد همانگونه که تو به آنها نگاه می‌کردی، پشت سر تو همان حرف‌هایی را خواهند زد که تو پشت سر آنها می‌گفتی. باید کاری کنیم که مردم پشت سر ما حرفی را بزنند که به گفته‌های ما همخوانی داشته باشد. اگر حرف هایی که زده ایم را در عمل به گونه دیگری رفتار کنیم اعتماد و امیدی که در مردم ایجاد کرده ایم به ناامیدی و بی اعتمادی تبدیل خواهد شد. برای اینکه بتوانم این کار را بکنیم همه باید کمک کنیم؛ ما یک جناح و دسته نبودیم. ما معترض این بودیم که یک جناح و یک دسته باشیم؛ ما می گفتیم همه ایران. ایران رنگین کمان انسان ها فرهنگ ها و قومیت هاست؛ بهتر است بگوییم برای ایرانمان و همه کسانی که در این  کشور زندگی می کنند وظیفه داریم بر اساس انصاف و عدالت برخورد کنیم.

پزشکیان گفت:

 اصلاحات دفاع از فرد و جناح خاصی نیست. اصلاحات یعنی راهی را برویم که انصاف و عدالت در همه کشور مستقر شود. حضور مقام معظم رهبری اگر نبود این اتفاقات شکل نمی‌گرفت و این آگاهی و درایت رهبری بود که اجازه نداد یک عده همچنان مداخله کنند و نگذارند این صحنه‌ها به‌وجود بیاید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان