روحانی می گوید از عصبانی کردن دشمنان خوشحال می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 14:06

روحانی می گوید از عصبانی کردن دشمنان خوشحال می شود

شماره: 12179
Aa Aa

رئیس جمهور ایران گفته جزو کشورهایی هستیم که برخلاف مشکلات تحریم و جنگ اقتصادی و همچنین کرونا رشد اقتصادی ۶ ماه اول ما مثبت بوده است.

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان شد؛
روحانی می گوید از عصبانی کردن دشمنان خوشحال می شود

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد:

اینکه در شش‌ ماهه اول امسال رشد اقتصادی ما با نفت و بی‌نفت مثبت شد برای ملت ما افتخار است هرچند که در بعضی از مشاغل این رشد انجام نشد اما در کشاورزی و صنعت این اتفاق رخ داد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

امیدواریم شش‌ ماهه دوم سال هم این رشد اقتصادی بماند. همچنین پیش‌بینی ما این است که رشد اقتصادی ما در سال بعد هم مثبت باشد. امیدوارم بتوانیم تورم را هم مهار کنیم و شرایط را برای رشد اقتصادی در بخش خدمات هم فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه رشد اقتصادی ما بدون نفت  ۱.۴ و با نفت ۱.۳ درصد است اظهار کرد:

بخشی از کسب و کارها تعطیل شده و یا نتوانستند فعالیت کنند خصوصا  در بخش گردشگری و خدمات اما در شرایطی که اکثر کشورها با رشد منفی اقتصادی منهای ۷ و منهای ۹ و منهای ۵ مواجه هستند، کشورهایی که رشد اقتصادی‌شان مثبت است محدود هستند و ما جزو کشورهایی هستیم که برخلاف مشکلات تحریم و جنگ اقتصادی و همچنین کرونا، رشد اقتصادی ۶ ماه اول ما مثبت بوده است.

رییس جمهور با یادآوری اینکه در دو ماه اخیر مردم، کسبه، اصناف، حمل و نقل عمومی و خانواده‌ها برای کاهش شیوع کرونا بسیار همکاری کردند گفت:

اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.

وی با تاکید بر اینکه آنانی که خیلی علیه ایران تلاش کردند باید یک‌بار دیگر آنچه می‌گویم را بشنوند، اظهار کرد:

زیرا هر وقت آن را شنیدند عصبانی شدند و من خوشحال می‌شوم وقتی دشمنان ملت ایران را عصبانی می‌کنیم. کاری که دولت امسال انجام داد و آب، برق و گاز را برای اقشار محروم مجانی کرد، همان کار است.

روحانی با اشاره به عصبانیت عده‌ای از این طرح دولت گفت:

می‌دانم آنانی که ضدایران هستند و تبلیغات می‌کنند، چقدر از طرح آب، برق و گاز مجانی عصبانی هستند و دیدم با چه حرص و عصبانیت می‌گویند که چرا دولت این کار را کرده و چرا اینها مجانی شده است. دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت‌های کشور را باور کنند.

وی  یادآور شد:

اگر در کرونا و تولید واکسن هم به خودکفایی‌های بزرگ نائل شویم باز هم باورشان نمی‌شود که ما در بسیاری از زمینه‌ها در مسیر خودکفایی و توسعه حرکت می‌کنیم؛ به ویژه امسال که سال جهش تولید است و کار بسیار خوب و بزرگی در زمینه تولید انجام شده و انجام خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان