عوامل تروریستی آموزش دیده دستگیر شدند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 10 تير 1403 - 18:53

عوامل تروریستی آموزش دیده دستگیر شدند

شماره: 25802
Aa Aa

از جمله اقدامات این عوامل فراخوانهایی برای حضور در ۱۰۰۰ میدان به نام طرفداران یک کاندیدا برای جشن پیروزی عنوان شده که با شکست مواجه شده است.

مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور؛
عوامل تروریستی آموزش دیده دستگیر شدند

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات با اشاره برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:

جریان معاند و ضدانقلاب و در کل دشمنان نظام و انقلاب و مردم در این انتخابات چند راهبرد را تعیین کرده بودند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی اضافه کرد:

راهبرد اول آن‌ها تحریم انتخابات، راهبرد دوم نفوذ در ستادهای انتخاباتی کاندیداها، راهبرد سوم تلاش برای ایجاد دوقطبی سازی‌های کاذب، راهبرد چهارم ایجاد التهاب، شکاف و تقابل و راهبرد نهایی و پنجم طرح مسئله تقلب و تکرار حادثه تلخ سال ۸۸ بود‌.

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد:

در مورد گروه‌های تروریستی با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که دستگاهی اطلاعاتی داشتند قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده بودند و آموزش‌های لازم را دیده بودند و مهیای عملیات تروریستی در ایام انتخابات بودند توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و‌ بحمدالله جریان‌های تروریستی با یک شکست کامل مواجه شدند. از جمله اقدامات آنها فراخوانهایی برای حضور در ۱۰۰۰ میدان که به نام طرفداران یک کاندیدا بود که بدون اطلاع آنها برای جشن پیروزی صورت گرفت که به دلیل عدم همراهی مردم با شکست مواجه شد.

وی با بیان این که یکی از سالم‌ترین انتخابات‌ها رقم خورد گفت:

خریدوفروش رأی در انتخابات درحدصفر بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان