مجلس در همکاری با دولت از افراط و تفریط بپرهیزد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 26 مرداد 1403 - 20:41

مجلس در همکاری با دولت از افراط و تفریط بپرهیزد

شماره: 26093
Aa Aa

موضع رئیس جمهور در مبارزه با فساد محکم باشد؛ کسانی که در سابقه مدیریت خود اشاعه فحشاء داشتند نباید جایگاهی در مدیریت استان داشته باشند.

سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
مجلس در همکاری با دولت از افراط و تفریط بپرهیزد

 سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

ریاست جمهور همواره صحبت از وفاق ملی می‌کند و امروزه ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ تعامل با دولت نسبت به ۱۱ شاخصه‌ای که رهبر انقلاب برای انتخاب وزرا معین کردن دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت که مجلس نباید در همکاری با دولت افراط و تفریط داشته باشد.

وی افزود:

ریاست جمهوری تاکید داشت که در انتخاب استانداران با نمایندگان استان همکاری خواهند داشت، نمایندگان باید توجه داشته باشند کسانی که در سابقه مدیریت خود در استان اشاعه فحشاء داشتند جایگاهی در مدیریت استان نداشته باشند و این خواسته تمامی مردم انقلابی است که ریاست جمهوری موضع محکمی در مبارزه با فساد داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه فرمودند خون‌خواهی برای ایران محفوظ و انتقام یک حق قانونی و شرعی است گفت:

امروز شاهدیم رژیم صهیونیستی حدود ۳۹ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده در این راستا کشورهایی که امروز ایران را به خویشتن داری می‌کنند بدانند در جنایت‌های رژیم صهیونیستی سهیم هستند، زیرا اگر حمایت‌های انگلیس و آمریکا نبود اثری از این متجاوز وجود نداشت. همه بدانند که تنبیه متجاوز قطعی است و با تدبیر انجام خواهد شد؛ همان‌طوری که قرآن می‌فرماید که از راهی که دشمنان فکر نمی‌کنند بر آن‌ها ضربه وارد خواهیم کرد.

مهدوی با اشاره به روز صنعت دفاعی تصریح کرد:

امروز پیشرفت ایران در صنایع دفاعی موجب شده نقش‌آفرینی ویژه‌ای را در عملیات وعده صادق و عملیات عین‌الاسد شاهد باشیم.

وی ضمن تبریک برای مدال آوران المپیک پاریس خاطر نشان کرد:

در حالی که حدود ۱۱۵ کشور در این رقابت‌ها نقش‌آفرینی کردند ایران توانست جایگاه خوبی در این رقابت‌ها کسب کند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد:

در آیه ۶۰ سوره انفال خداوند می‌فرماید مسلمانان خودتان را از لحاظ نظامی تقویت کنید تا دشمنان را از تجاوز بترسانید، انتظار می‌رود نیروهای مسلح به گونه‌ای در انتقام شهید هنیه رفتار کنند تا دشمنان از رفتار خود پشیمان شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان