مردم نیازمند قیّم و راهنما نیستند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 14:19

مردم نیازمند قیّم و راهنما نیستند

شماره: 25788
Aa Aa

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی می گوید وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی سه شاخصه ای است که امین ملت در مقام ریاست جمهوری باید داشته باشد.

سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد؛
مردم نیازمند قیّم و راهنما نیستند

سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:
 
جریان دفاع از حرم اگر نبود دشمن استکباری به ما طمع می ورزید اما دفاع از حرم ثابت کرد عظمت ملت انقلابی ایران در برابر استکبار جهانی آمریکا و اذنابش همچنان مستحکم و فوق‌العاده است.
 
به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

همه ما رهین منت مدافعان حرم هستیم زیرا اگر امروز قدرت ملت به کل عالم ثابت شده است به حرمت خون پاک آن جوانانی است که در صحراهای تفت دیده عراق و شام به خاک و خون کشیده شدند اما ایستادند و دشمن را عقب راندند. برکات این خون ها در جامعه ما غیرتمندی مردم را به وجود آورده است. یک نمونه دیگر از این غیرتمندی، همین حماسه حضور مردم در انتخابات امروز است که پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را ثابت می کند و خون های شهدای دفاع از حرم و دفاع از نظام در عرصه های گوناگون را ارزش بخشیده و عظمت آن را ثابت می کند. این ها همه از برکت خون شهداست.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

امروز خوشبختانه مردم ما چه جوان، چه میانسال، چه سالخورده، چه زن و چه مرد قدردان حرمت خون شهدا هستند و همین برکت هاست که برای مردم بصیرت به ارمغان آورده است. برخلاف اوایل انقلاب که مردم از این و آن سؤال می کردند یا به سراغ ما می آمدند و می پرسیدند که به چه کسی رأی بدهیم، امروز بصیرت ملت به جایی رسیده که با انتخاب خود ثابت می کنند نیازمند هیچ قیّم و راهنمایی نیستند و شاخص را به درستی تشخیص می دهند خصوصاً برای این انتخابات که الگوی انتخاب پیش چشم مردم به طور واضح و شفاف روشن است و مردم نیز اندوه غمبار خود را در فراق شهدای خدمتشان را با انتخابی آگاهانه همراه خواهند کرد. شور و احساسی که ملت در طول این چهل روز از خود نشان داد حاکی از این است که مردم واقعاً به چه کسی رأی می دهند و نامزدها باید چه کار کنند تا محبوب و مطلوب رأی ملت باشند.
 
علم الهدی عنوان کرد:

وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی سه شاخصه ای است که امین ملت در مقام ریاست جمهوری باید داشته باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان