ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 0:56

ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست

شماره: 17172
Aa Aa

یکی از معیارهای سنجش مسلمان واقعی بودن میزان مقابله با اسرائیل است و همه مشکلات جهان اسلام با طراحی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد؛
ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هم‌اندیشی این ستاد گفت:

همه مشکلاتی که در جهان اسلام شاهد هستیم به نوعی با طراحی و برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

یکی از معیارهای سنجش مسلمان واقعی بودن میزان مقابله و مخالفت با این رژیم غاصب است که در ذهن، عمل و رفتار مسلمانان شکل گرفته است. صهیونیست‌ها با برداشت خاصی که از برتری خود به لحاظ دین، نژاد و غیره دارند دیگران را به حساب نمی‌آورند و با استقرار در یکی از نقاط حساس جغرافیایی که می‌تواند بر جهان اسلام فشار بیاورد درصدد تسلط بر منطقه و مسلمانان بودند اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران بزرگترین هدف آنها را که به فراموشی سپردن مساله فلسطین و اشغال این سرزمین بود را به چالش کشید و روز قدس موجب شد پرونده اشغالگری رژیم صهیونیستی هر ساله مورد واکاوای قرار گرفته و در نتیجه اسرائیل در بزرگ‌ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود ناکام بماند.

او با بیان اینکه برگزاری روز قدس و آگاهی‌بخشی که در پرتو آن صورت می‌گیرد آثار و برکات غیرقابل انکاری داشته اظهار داشت:

هر سال همزمان با روز قدس بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ها و تجمعات در جهان اتفاق افتاده است و همین مسئله به‌تدریج شرایط را به نفع مردم مظلوم و مبارز فلسطین تغییر داده است. رژیم صهیونیستی امروز در شرایط خوبی قرار ندارد و امسال فضای روز قدس متفاوت خواهد بودو مسئله فلسطین در همه ابعاد، هم به لحاظ آگاهی‌بخشی جهانی و هم در کمک‌رسانی رو به جلو حرکت کرده است و امروز شرایط به گونه‌ای شده که خود صهیونیست‌ها اعتراف می‌کنند که دیگر قادر به مقابله با مردم با انگیزه و مصمم فلسطین نیستند و در مقابل آگاهی، توان نظامی و موشک‌های آنها ناتوان شده‌اند.

وی گفت:

رسانه‌های معاند و دشمنان ایران در روزهای اخیر به طور صریح اعلام کردند که ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست چراکه دانشمندان برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف دارد و این ادعا که قصد نابود کردن اسرائیل را دارد قابل تامل است و فقط یک شعار نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان