دشمن قصد جان اسلام را کرده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 22 تير 1403 - 8:06

دشمن قصد جان اسلام را کرده است

شماره: 19835
Aa Aa

روحانیون، مظلوم‌ترین، گمنام‌ترین و مجاهدترین افراد در خطّ نورانی اسلام هستند و دشمن همه توانش را برای خدشه به اسلام و روحانیت به کار گرفته است.

مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان؛
دشمن قصد جان اسلام را کرده است

مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در همایش توانمندسازی اعضای شبکه تبلیغ این استان گفت:

دشمن معنویت و روحانیت را نشانه گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

امروز دشمن قصد جان اسلام را کرده است ولی نمی داند که قدرت اسلام و روحانیت یک قدرت الهی و معنوی است. روحانیون، مظلوم‌ترین، گمنام‌ترین و مجاهدترین افراد در خطّ نورانی اسلام هستند و دشمن همه توانش را برای خدشه به اسلام و روحانیت به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان دانشگاهی، نوجوانان و تفاوت نسل چاره‌ای اندیشید گفت:

صرفاً به یک نماز و منبر اکتفا نکنیم و باید کاری کنیم نسل جوان ما را بفهمد. دور بودن از نسل جوان عواقب خطرناکی در عرصه‌های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

فوقی با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران گفت:

اگر این اتفاقات در کشوری مانند آمریکا بیفتد حتما از پا در خواهند آمد ولی دیده‌بانی رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بصیر دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات نسل جوان و نوجوان افزود:

راه حل مقابله با این توطئه‌ها جهاد تبیین است؛ جهاد تبیین یعنی با هر ابزاری که می‌شود حرف بزنیم و از اسلام و انقلاب برای مردم بگوییم. جهاد تبیین باید اولویت اول مبلغین باشد.

فوقی با بیان اینکه اندیشه‌های رهبری همیشه افق‌های آینده را برای ما روشن می سازد افزود:

امروز جوانِ ما از روحانیت محبت و دستگیری و پاسخ می‌خواهد. ارتباط مؤثر با جوانان و نوجوانان آن چیزی است که پیامبر و ائمه علیهم‌السلام و علما و امام و شهدا به ما آموختند. به برکت فکر نورانی، تحمل شما مبلغین و گذشت خانواده‌ها و داشتن چشم قناعت درامور دنیای، بتوانیم خود را در این مسیر قرار دهیم و نسل جدیدی را متناسب با رویش های انقلاب شاهد باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان