متعهدم که به اعتماد شما خیانت نکنم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 15:08

متعهدم که به اعتماد شما خیانت نکنم

شماره: 25796
Aa Aa

همه آنان که نیامدند و همچنان در تردید از اثربخشی رأیشان ماندند پاره‌ تن ایران عزیزند و دل در گرو تحقق عدالت و آزادی و پیشرفت برای ایران دارند و ایران را از آن همه ایرانیان می‌دانند.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
متعهدم که به اعتماد شما خیانت نکنم

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده است در بیانیه ای اعلام کرد:

گردنم همچنان در گرو گفته‌هایم است.

به گزارش اسپادانا خبر، در بخشی از بیانیه این نامزد انتخابات رياست‌جمهوری آمده است:

همه آنان که نیامدند و همچنان در تردید از اثربخشی رأیشان ماندند پاره‌ تن ایران عزیزند و دل در گرو تحقق عدالت و آزادی و پیشرفت برای ایران دارند و ایران را از آن همه ایرانیان می‌دانند.

گفتم به آزادی برمی‌گردم چون دیده‌ام مداخله‌های نابجا و فراقانونی گاه موجب وهن اسلام و انقلاب و نظام و نادیده گرفتن شأن و کرامت انسان و اجتماع شده است. زنان و جوانان و صاحبان اندیشه و دانش و فرهنگ و هنر و اقوام و پیروان مذاهب و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان هریک به‌گونه‌ای خواستار اصلاح و بهبود وضع موجودند. ایران را نمی توان به یک رنگ در آورد و نسل ها و خواسته های نو را نمی توان نادیده گرفت.

گفتم به عدالت اقتصادی برمی‌گردم چون بهبود معیشت مردم و تأمین یک زندگی معمولی برای عموم شهروندان اولویت یافته است.

گفتم به تنش‌زدایی در سیاست خارجی و حل مسئله تحریم‌های ظالمانه بر پایه اقتدار ملی و تعامل سازنده برمی‌گردم چون راه‌حل مسائل اقتصادی و توسعه ایران ابتدا از سیاست می‌گذرد.

من می‌دانم مسائل پیش رو و آینده ایران دشوار و بعضاً مزمن و پیچیده است اما در فضای امید و اعتماد و همبستگی و مشارکت شما گره‌ها می‌تواند باز ‌شود.

من متعهدم که به اعتماد شما خیانت نکنم؛ شما به من رأی دادید چون گفتم: در همه‌جا راست گفته‌ام و دروغ نمی‌گویم؛ از هیچ امتیاز ویژه‌ای بهره نگرفته‌ام و به هیچ فسادی میدان نمی‌دهم. گفتم: زمام اداره و اصلاح امور را برای احقاق حقوق ملت و رفع تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها به قانون و امر کارشناسی و خرد جمعی می‌سپارم.

گردنم همچنان در گرو این گفته‌هایم است و از این پس هم میثاقم با شما پایبندی به این رأی شما برای ایران خواهد بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد:

همه آنان که آمدند و آگاهانه دست به انتخاب زدند، چه به من رای دادند، چه به رقیبان من، فرصتی نو برای شنیدن صداهای‌شان و دیدن توانایی‌های‌شان آفریدند.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان