خون‌خواهی مهمان را وظیفه می‌دانیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 12 مرداد 1403 - 17:58

خون‌خواهی مهمان را وظیفه می‌دانیم

شماره: 26012
Aa Aa

امروز آنچنان ترس سراسر اسرائیل را فرا گرفته که ساکنان آن به دنبال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند| رئیس‌جمهور نسبت به اجرای توصیه‌های رهبر انقلاب دقت لازم را داشته باشد؛ ملت تحمل مشاهده انحراف برخی مسئولین از خط اصلی انقلاب را ندارند.

سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
خون‌خواهی مهمان را وظیفه می‌دانیم

سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان ضمن تسلیت به مناسب شهادت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد:

مجاهد شهید اسماعیل هنیه در مبارزه با رژیم منحوس حدود ۶۰ نفر از خانواده‌اش را تقدیم راه قدس کرد و در این مسیر به شهادت رسید.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

به کوری جلادان صهیونیستی و آمریکا ملت ایران در تشیع پیکر شهید هنیه سنگ تمام گذاشتند، رهبر معظم انقلاب در پیام خود تاکید کردند اسماعیل هنیه از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت اما ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم. سید مقاومت روز گذشته در پیام خود خطاب به اسرائیلی‌ها فرمود امروز اگر می‌خندید فردا باید بیشتر گریه کنید، امروز آنچنان ترس سراسر اسرائیل را فرا گرفته که ساکنان آن به دنبال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند، امیدواریم به زودی شاهد پایان این رژیم منحوس باشیم و پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری نیز بیان کرد:

مقام معظم رهبری در این مراسم فرمودند «آزمون انتخابات ریاست جمهوری در شرایط دشوار با آرامش به سرانجام رسید»، باید توجه داشت که در فقدان رئیس جمهور انتخابات انصافاً به خوبی برگزار شد، در این مراسم رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را به دولت چهاردهم در خصوص انتخاب افراد فرمودند در این راستا ضرورت دارد رئیس‌جمهور نسبت به اجرای توصیه‌های رهبر انقلاب دقت لازم را داشته باشد زیرا ملت ایران تحمل مشاهده انحراف برخی مسئولین از خط اصلی انقلاب را ندارند.

وی با اشاره به نشانه‌های بهشت و جهنم گفت:

وسعت بهشت به اندازه تمام آسمان‌ها و زمین‌ها است و برای مؤمنان آماده شده است، همچنین در قرآن اشاره شده است که پیامبر اسلام (ص) در شب معراج بهشت جاودان را مشاهده کرده‌اند، در این راستا به این نتیجه می‌رسیم که بهشت و جهنم مهیا است بنابراین هرکس منکر بهشت و جهنم شود دروغگو است. پیامبر (ص) در شب معراج با حضرت ابراهیم خلیل دیدار کردند، حضرت ابراهیم (ع) در این دیدار خطاب به پیامبر اسلام (ص) گفتند که به امت اسلام تاکید کن با تکرار ذکرهای مقدس بهشت خود را پر برکت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد:

تقوای الهی کلید همه مشکلات است، در سوره نحل اشاره شده زمانی که از پس از مرگ متقین پرسیده می‌شود پاسخ می‌دهند به جز خوبی چیزی نمی‌بینیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان