خدمات ما به مردم با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 9 شهريور 1403 - 19:51

خدمات ما به مردم با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

شماره: 26195
Aa Aa

به صهیونیست‌های اشغالگر می‌گوییم که پیش از آن‌که لشکر قدرت‌مند و شکست‌ناپذیر علوی و حیدری به آن‌ها برسد بار خود را جمع کنند و از آن سرزمین بروند.

 لطف‌الله دژکام در خطبه نماز جمعه شیراز؛
خدمات ما به مردم با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

 لطف‌الله دژکام در خطبه نماز جمعه شیراز خطاب به دولت چهاردهم اظهار کرد:

عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود، ما در سال اول برنامه هفتم هستیم و متأسفانه جریان شهادت شهید رئیسی برنامه‌ها را به عقب انداخت و همت عالی نمایندگان را می‌طلبد تا دست در دست کارگزاران دولت حرکت برنامه هفتم را در استان فارس تسریع کنید.

به گزارش اسپادانا خبر، نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:

در برنامه هفتم آمده است که یکسری طرح‌ها به عنوان پیشران اقتصادی کشور باید شروع شود و به دولت هم گفته شده که در عرض سه ماه پس از شروع برنامه هفتم باید این طرح‌ها را معرفی کند. در زمینه جهش تولید و مهار تورم کارهای بزرگی متوجه دولت است که امیدواریم با همکاری ملت و دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قانون‌گذاری و همه مجموعه‌های تاثیرگذار در کشور این حرکت خوب را انجام شود.

وی بیان کرد:

دو هفته پیش بنده گفتم که اسرائیل نابود شده است و فردی خطاب به من در شهر تل اویو تصاویری ارسال کرد که خیابان‌های آن‌ها سالم است اما در جواب می‌گویم که ما هرگز نگفتیم که می‌خواهیم شهرها را خراب کنیم اما مطمئن باشید که اسرائیل نابود شده است و شما که مظهر استکبار و ظلم هستید نابود خواهید شد. به صهیونیست‌های اشغالگر می‌گوییم که پیش از آن‌که لشکر قدرت‌مند و شکست‌ناپذیر علوی و حیدری به آن‌ها برسد بار خود را جمع کنند و از آن سرزمین بروند.

دژکام ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت:

یکی از بهره‌هایی که ما از وجود مقدس معصومان می‌بریم، موضوع موعظه است، مسائلی که جزء باورهای قطعی ما بوده است را باید در موعظه به یکدیگر یادآوری کنیم. یاد یکدیگر، مرگ، شب اول قبر، حساب و کتاب قیامت را در موعظه یادآوری کنیم.

وی بیان کرد: خدماتی که پس از انقلاب اسلامی برای مردم ارائه شده است در مقایسه با قبل از انقلاب بسیار بیشتر است. ناسپاسی به دلیل حب دنیا است، وقتی حریص می‌شویم یادمان می‌رود خانه‌ای دیگر داریم و باید به آخرت برویم بنابراین به خانه دنیا بیشتر می‌پردازیم و همیشه ناراضی هستیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان