با مشارکت در انتخابات دشمنان مأیوس خواهند شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 15:42

با مشارکت در انتخابات دشمنان مأیوس خواهند شد

شماره: 25676
Aa Aa

امروز شاهدیم تخریب‌هایی علیه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح است؛ نباید توجه کرد زیرا بین حق و باطل چهار انگشت بیشتر نیست.

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
با مشارکت در انتخابات دشمنان مأیوس خواهند شد

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره ضرورت انتخاب کاندیدای اصلح اظهار کرد:

با مشارکت در انتخابات دشمنان مأیوس خواهند شد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

شورای نگهبان طبق قوانین صلاحیت ۶ کاندیدا را برای انتخابات تأیید کرده است در این راستا باید فردی را انتخاب کنیم که بین این کاندیداها از کارایی بیشتری برخوردار است و کارنامه عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته باشد. امیدواریم خداوند بینایی و هوشیاری لازم را برای انتخاب کاندیدای اصلح به ما عطا کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) ادامه داد:

حضرت باقرالعلوم (ع) در پیامی به شیعیان می‌فرمایند ما هیچ خویشاوندی با خداوند و همچنین هیچ حجتی علیه خدا نداریم تنها اطاعت از خداوند موجب محبت الهی نسبت به ما است، هرکدام از شما بندگان مطیع خداوند باشید ولایت ما اهل بیت (ع) برای شما سودمند است بنابراین امام باقر (ع) تاکید دارند محبان ما باید از خداوند اطاعت کنند. باید توجه داشته باشیم که خداوند ناظر تمامی اعمال ما است. در این راستا باید نسبت اعمال خود مراقبت داشته باشیم، در این راستا باید نسبت به رفتار برخی از اعضای بدن مراقب باشیم، بر همین اساس ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به رفتار زبان داشته باشیم، باید مراقب بود گناهانی از جمله غیبت، دروغ، تهمت از انسان سر نزند و به جای بازگو کردن عیوب دیگران، شکر خدا را انجام داد.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد:

فاش کردن عیب دیگران گناهی است که موجب آبروریزی بقیه می‌شود زیرا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خداوند ستارالعیوب است، در این راستا حتی نباید به غیبت و بدگویی اعتنا کرد. در این راستا امروز شاهدیم تخریب‌هایی علیه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح است برهمین اساس حضرت علی (ع) می‌فرمایند نباید نسبت به تخریب و بدگویی افراد نیک توجه کرد زیرا بین حق و باطل چهار انگشت بیشتر نیست. حضرت علی (ع) می‌فرمایند تقوا در انسان مانند یک قلعه‌ای است که انسان را از نفوذ هرگونه وسوسه شیطان حفظ می‌کند، امیدواریم به نحوی تقوای الهی را پیشه کنیم که هیچ وسوسه‌ای به ما نفوذ نکند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان