طرح نور ما را به سیاهی می‌کشاند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 15:53

طرح نور ما را به سیاهی می‌کشاند

شماره: 25678
Aa Aa

به سیاهی نور می گویند| ما مدافع حقوق زنان و پایبند تعهد به آنان هستیم| ۴۰ سال می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما بدتر کردیم| دختران ما با اعتقادات ما مشکلی ندارند اما وقتی آن‌ها را مقابل خود قرار می‌دهیم ضد دین و متنفر می‌شوند.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
طرح نور ما را به سیاهی می‌کشاند

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در همایش زنان حامی خویش گفت:

زنان می‌توانند جامعه ما را اصلاح کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، وی اظهار داشت:

دست به دست دهیم. بگویید همه رای دهند. من معجزه نخواهم کرد. دست به دست هم می دهیم تا مشکلات رفع کنیم. ما نمی‌توانیم با همه بجنگیم. وضعیت ما خوب نیست ولی اگر با هم باشیم می‌توانیم وضعیت را بهبود باشیم. حاکمیت باید صدای کسانی را بشنود که صدای آنان را نمی‌شنود. ما با بخش خصوصی کاری نداریم. ما با کسانی که پول ندارند، آشنا ندارند و کسی را ندارد کار داریم. ما لایحه‌های بر زمین مانده را اگر نیاز به بازنگری داشته باشد حتما بازنگری خواهیم کرد. من می‌توانم با کسی که دلش به حال ایران می‌سوزد کار کنم. 

مسعود پزشکیان با اشاره به یکی از خطبه های حضرت علی (ع) گفت:

۴۰ سال می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما بدتر کردیم. مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می‌کشاند. دختران ما با اعتقادات ما مشکلی ندارند اما وقتی آن‌ها را مقابل خود قرار می‌دهیم و ضد دین و متنفر می‌شوند. اگر کسی را میزنند ما را باید بزنند، آنها در دانشگاه ما درس خواندند و با گزینش دینی بالا آمدند. ما به آن‌ها درس دادیم و آنها را تربیت کردیم. ما مقصریم. تقصیر ما و کسانی است که راه و روش آموزش می‌دادند. روش برخورد با انسان‌ها با زدن نیست زیرا کرامت انسان در آن دیده نمی‌شود.

او ادامه داد:

فردا با بسیاری باید کلنجار رفت اما ما مدافع حقوق زنان و پایبند تعهد به آنان هستیم.

پزشکیان با بیان این که شعار دادن بلد نیستم گفت:

من هیچ وقت برای رای وعده دروغ ندادم و بارها گفتم از این اعتقادم دست برنخواهم داشت. حق زنان، قبایل، نژاد و قومیت‌ها وسیع است. هر جا ببینید حق کسی ضایع شود از آن دفاع خواهم کرد؛ چه مرد چه زن و چه کرد و بلوچ.

وی در مورد طرح نور گفت:

در مورد طرح نور ما ترک ها مثالی داریم که ترجمه اش این است «به سیاهی نور می گویند». ۴۰ سال است با مداخلات میخواهیم حجاب را درست کنیم آیا بدتر نکرده ایم؟ 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان