مردم نیاز به قیّم ندارند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 15:43

مردم نیاز به قیّم ندارند

شماره: 25674
Aa Aa

شما نیاز به قیّم ندارید که کسی پیدا بشود به شما بگوید به فلانی رأی بدهید و به فلانی ندهید؛ رئیسی دوم را انتخاب کنید| این دوره ریاست جمهوری به اندازه هشت سال برکات داشت اما نباید از رئیسی اسطوره سازی شود.

احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
مردم نیاز به قیّم ندارند

سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

شهدای خدمت به شهادت رسیدند. شهید مظلوم مرحوم آیت الله رئیسی به شهادت رسید اما شاخص های سیره او همچنان در این کشور زنده است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

این نباید باشد که بخواهند از آقای رئیسی یک شخصیت اسطوره ای بسازند. اینکه بگویند مرد خوبی بوده، مهربان بوده، برخورد نرم با محرومان داشته، بله البته که همه اینها بوده اما به موازات این، شهید رئیسی مرد کار بود، مرد جهاد بود، می دوید و تلاش می کرد و کار می کرد. افزون بر همه این ها مرد مدیریت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:

در جریان شهادت شهید جمهور نباید بگذاریم دو اتفاق بیفتد، یکی اینکه در سایه اسطوره سازی، شخصیت مدیریتی مرحوم آیت الله رئیسی زیر سؤال برود و دوم اینکه دولت سیزدهم ناکارآمد جلوه کند. در این میان یک عده هستند که مدام می گویند رئیسی مهربان بود، مردمدار بود، آغوش باز به روی مستضعفان داشت. بله همه این ها بود اما نشانه های کار آقای رئیسی را هم ببینید. بعضی می گویند سه سال دولت سیزدهم. کجا سه سال؟ این دوره ریاست جمهوری به اندازه هشت سال برکات داشت.

علم الهدی گفت:

یک بخش دیگر این است که عملکرد دولت زیر سؤال برود. اینکه بگویند آقای رئیسی خودش خوب بود اما اطرافیانش در دولت پای کار نبودند. این چه حرفی است؟ این توهین به یک عده مجاهد است. کاری که ایشان می کرد با همین دولت بود. شخصیت ایشان از اساس طوری بود که اگر کسی نمی توانست مثل او باشد از او عقب می ماند. این وزرا جهاد کردند. این مدیران فعالیت کردند. 109 پروژه در این استان اگر تلاش مدیران دولت نبود و سلطه عظیم بر پیگیری توسط آقای رئیسی وجود نداشت، اینها شکل نمی گرفت. اینطور است که می گویند این آقا زنده است. این زندگی نه معنی زندگی برزخی بلکه به معنای مدیریت مسلط و جامع نسبت به همه جریانات از حوزه اجرا تا پیگیری است. او ماندگار شد، چه به خاطر خودش و چه با انتخاب عوامل مجاهد و خستگی ناپذیر و به کارگیری نیروهای متعهد در تراز خودش. حالا با شهادتش این آقا تبدیل شد به جریان. اگر رئیسی جریان است مردم شما نیز پی همین جریان را بگیرید و کسی را به کار بگیرید که بتواند همانطور اخلاص داشته باشد. ای مردم، آدم ها را با اطرافیانشان بشناسید. شما بصیرت دارید. چهل سال از این انقلاب می گذرد. شما نیاز به قیّم ندارید که کسی پیدا بشود به شما بگوید به فلانی رأی بدهید و به فلانی ندهید. این کشور رئیس جمهوری مثل رئیسی عزیز می خواهد. به دنبال کسی بروید که خصوصیات شهید جمهور را در او احتمال بدهید و اگر از کسی چنین رویه و رویکردی نمی بینید، به سراغ او نروید. این شما هستید که می توانید سرنوشت جامعه خود را رقم بزنید تا یک رئیسی دوم بیاید و این جریان خدمت را با قوت و قدرت ادامه بدهد. بصیرت شما مردم، مشکلات این کشور را در هر برهه و بحران حل خواهد کرد. در طول این 45 سال، هر جا شما در وسط صحنه بودید، نه تنها مشکلات ایجاد نشد بلکه چالش ها حل و فصل شد. ای مردم، آن روز که امام(ره) چشمان مبارک خود را بست و گفت با اطمینان خاطر از این دنیا می روم، فقط یک توصیه داشت که مخاطب آن هم مردم بود. ایشان فرمود نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد. مسئولیت را بر دوش شما گذاشت. حالا اگر خلاف این رقم خورد چطور می خواهیم در قیامت پاسخگوی امانت امام(ره) باشیم؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان