امروز همه مان رنج می‌بریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 15:41

امروز همه مان رنج می‌بریم

شماره: 25692
Aa Aa

دخالت در زندگی مردم باعث فرار سرمایه می‌شود| ایران از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده| مشکلات را حل می‌کنیم| مشکلات اصلی کشور ناشی از ناترازی‌های موجود است| از گرانی و تورم و کاهش قدرت خرید خانواده شرمنده‌ایم.

محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری؛
امروز همه مان رنج می‌بریم

محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در یک برنامه تلویزیونی گفت:

مشکلات را حل می‌کنیم و تحول اقتصادی ایجاد میکنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

ما امروز شاهد مشکلاتی هستیم که تکرار آن هم برای بنده سخت است. مردم از حرف خسته هستند. به مردم قول می‌دهم که مشکلات را حل کنم. امروز همه مان رنج می‌بریم. از گرانی و تورم و کاهش قدرت خرید خانواده شرمنده‌ایم.حتما برای این مسائل در دولت چهاردهم برنامه و چاره‌اندیشی و ضمانت اجرایی داریم.

قالیباف گفت:
دشمنان ما به دنبال این بودند که ملت ایران از آینده خود ناامید و از گذشته پشیمان و از حالشان پریشان کنند. ایران عزیز و قوی ما با قدرت کسب کرده ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منطقه‌ای و جهانی یک بازیگر اصلی در صحنه منطقه‌ و بین‌المللی است. ایران از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده است. هرگز اجازه نخواهیم داد بدخواهان ایران جان ما را دور بزند.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:

مشکلات اصلی کشور ناشی از ناترازی‌های موجود است. در حوزه بهداشت و درمان با مشکلات سختی در تامین هزینه‌ها و یافتن داروها به ویژه برای بیماری‌های خاص مواجهیم. گرچه در مجلس اقداماتی به طور موقت برای حل مشکلات بیماری‌های خاص انجام شده است اما معتقدیم باید به صورت دائمی و پایا به نتیجه برسد. مشکلات اساسی‌تر موجود در کشور ناشی از ناترازی‌های موجود به ویژه در عرصه انرژی، مسائل پولی و بانکی، آب و کسری بودجه است. وقتی ناترازی داشته باشیم یعنی به طور مستقیم و غیر مستقیم از زندگی مردم برمی‌داریم و باید چاره‌اندیشی اساسی برای آنها داشته باشیم.

قالیباف گفت:

جایگاه قوه مجریه محل کارآموزی و امتحان نیست. در قوه مجربه حق آزمون خطا نداریم و نباید ایده‌ها را آزمود بلکه باید با قدمی استوار گام برداشت. نباید با کمک نخبگان مشکل را از جایی به جای دیگر منتقل کرد بلکه با استفاده از آن‌ها مشکل را به مسئله تبدیل و حل نمود. 

او گفت:

در دوره‌های مسئولیتم در ارگان‌های مختلف، بدون افزایش بودجه، تحول و پیشرفت ایجاد کردم.

محمدباقر قالیباف بخش تلف شده‌ی درآمدهای نفتی در شرایط تحریم را ۳۰٪ اعلام کرد:

از هر ۱۰ بشکه نفتی که در تحریم می‌فروشیم ۳ بشکه خرج انتقال پول و تبدیل ارز می‌شود. به عبارت دیگر از ۳ سال فروش نفت در دولت سیزدهم تقریبا یک سال آن هزینه‌ی تحریم شده و از بین رفته است.

قالیباف گفت:

دخالت در زندگی مردم باعث فرار سرمایه می‌شود. برنامه هفتم باید برنامه‌ای باشد که بتواند سال به سال مردم ببینند و باور کنند که آینده روشنی دارند و هر سالی که گذشت این موفقیت و پیشرفت را در زندگی‌شان حس کنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان