حق دارم انتخاب کنم چگونه بپوشم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 15:45

حق دارم انتخاب کنم چگونه بپوشم

شماره: 25690
Aa Aa

من به عنوان یک انسان حق دارم انتخاب کنم چگونه زندگی کنم و چگونه بپوشم و چگونه راه بروم| دانشجوی معترض را اخراج و تحریم می‌کنند؛ باید با کسی که حق را می‌گوید برخورد کنیم؟| حقوق به استادان نمی‌دهید اقلا بی‌احترامی به آنها نکنید.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
حق دارم انتخاب کنم چگونه بپوشم

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک برنامه تلویزیونی گفت:

من به عنوان یک انسان حق دارم انتخاب کنم چگونه بپوشم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

نباید حقوق افراد را ندیده بگیریم؛ من به عنوان یک انسان حق دارم انتخاب کنم چگونه زندگی کنم و چگونه بپوشم و چگونه راه بروم.

او با بیان این که شعار دولت من «برای ایران با ایرانیان بر اساس حق و عدالت» است گفت:

ایران را یک گروه و یک دسته و یک جناح نمی توانند نجات بدهند همه باید مشارکت کنند.

او گفت که اصلاحات بر اساس عدالت معنی می‌دهد.

پزشکیان با بیان این که مروزه بیماران در بیمارستان‌ها به خاطر نداشتن پول گرفتار هستند بیان کرد:

مریض نباید به خاطر نداشتن پول، خانه و زندگی خود را بفروشد. مریض وقتی وارد بیمارستان می‌شود نباید به جز بیماری دغدغه دیگری داشته باشد.

وی گفت:

مشکلات جامعه زائده آن است که آدم‌های درست را در جای درست قرار ندادیم. مغزها می‌روند چون در اجرا به آنها نیاز نداریم و به یک عده نیاز داریم که با رابطه بالا می‌آیند.
او با بیان این که خودمان را باید اصلاح کنیم اظهار داشت:

دانشجوی معترض را اخراج و تحریم می‌کنند؛ باید با کسی که حق را می‌گوید برخورد کنیم؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:

چرا اساتید ما در حال رفتن از کشور هستند؟ به این دلیل که یک فرد تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده را رئیس کسی می کنیم که زمانی استاد او بوده است و اینها اصلا به لحاظ توان قابل قیاس نیستند. مشخص است که با این کار کل زندگی آن فرد را تغییر می دهیم. ما پول که به آنها نمیدهیم. زندگیشان را که درست نمی‌توانیم تامین کنیم اقلا احترامشان را حفظ کنیم. تولید کننده ما که می‌خواهد تولید کنید هزار بلا سر او می‌آوریم؛ مسلم است که رها می‌کند و می رود. هم مشکل برایش درست می کنند و هم پرونده. هیئت علمی ما اگر پایش را به آن سوی مرز بگذارد ده هزار دلار به او حقوق می دهند. اینجا پولی که به او می دهیم هزاردلار هم نیست. خب اینکه برای هزار دلار تو دارد کار می کند اقلا احترامی به او بگذار، بی احترامی نکن. اقلا آدم های کم توان را رئیس یا بالاسر اینها قرا ر ندهید. این چیزهاست که باعث فرار می شود.

پزشکیان گفت:

شنیده‌ام کسی گفته من برنامه ندارم. آن‌هایی که گفتند برنامه داریم برنامه‌های قانونی را کنار گذاشتند و کشور را به اینجا کشاندند باید پاسخگو باشند. این‌ها باید بگویند چرا سیاست‌هایی که در نظام وجود داشته و باعث برتری و عظمت مملکت می‌شده را اجرا نکردند.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان