شعارم خرد، شادی و شادمانی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 15:55

شعارم خرد، شادی و شادمانی است

شماره: 25679
Aa Aa

ما به قرارهایمان پایبند هستیم| مردم باید ثروتمند شوند تا دولت ثروتمند شود| ۹ سال رئیس دیپلماسی‌پنهان کشور بودم| با مسائل حقوق شهروندی و رعایت حقوق متهمان آشنا هستم و از گزارش شکست نمی‌ترسم.

مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری؛
شعارم خرد، شادی و شادمانی است

مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در یک برنامه تلویزیونی گفت:

با مسائل حقوق شهروندی، رعایت حقوق متهمان و اینکه چگونه از جرایم و ناهنجاری‌ها جلوگیری کنیم آشنا هستم. سال‌ها در قوه قضائیه و دادستانی مشغول بودم که این تجربه به همگامی و همکاری با قوا کمک می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار کرد:

شعارم را خرد، شادی و شادمانی قرار دادم. جامعه باید با نشاط و شاد پیش برود. حالش خوب باشد و بستر شکوفایی در تمامی زمینه‌ها فراهم شود. دولت باید با مردم قرار بگذارد و بعد هم آن را اجرا کند. اولویت‌هایم به پیشینه من و نیازهای امروز جامعه مربوط است. یکی از این موارد تامین عدالت است. عدالت همیشه خواسته اصلی همه جوامع و انسانهاست. باید این شعار و آرمان والای انقلاب اسلامی را دنبال کنیم. عدالت هم قدرت و هم ثروت را تضمین می‌کند.

او با بیان این که نام دولت خود را «قرار» گذاشته‌ام گفت:

ما به قرارهایمان پایبند هستیم. مردم باید ثروتمند شوند تا دولت ثروتمند شود. کشوری که ثروتمند است قدرتمند می‌شود و امروز قدرت تعیین‌کننده است.

وی گفت:

من هیچ‌وقت آسانسوری بالا نیامدم و همیشه بنا دارم که با آدم‌های ضعیف کار نکنم.

او گفت:

۹ سال رئیس دیپلماسی‌پنهان کشور بودم و اگر رای بیاورم در گزارش‌های فصلی دولت نقطه‌ضعف‌هایمان را می‌گویم؛ از گزارش شکست نمی‌ترسم.

وی اعلام کرد:

این قرار را امروز می‌گذارم که رسانه‌ها و مردم آزادند هر نوع گزارشی را درمورد دولت آینده من منتشر کنند؛ حتی گزارشات دروغ را.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان