مردم به قول دادن ما بی‌اعتماد شده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 1 تير 1403 - 9:17

مردم به قول دادن ما بی‌اعتماد شده‌اند

شماره: 25694
Aa Aa

تحریم‌ها مانع جذب سرمایه‌های خارجی می‌شود؛ حتی جذب سرمایه های ایرانی خارج از کشور هم به خاطر تحریم ها سخت است| اگر در حوزه اقتصاد اعتماد مردم را جلب نکنیم آن‌ها پولشان را تبدیل به سکه و دلار می‌کنند. 

مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
مردم به قول دادن ما بی‌اعتماد شده‌اند

مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر گفت:

تحریم‌ها مانع جذب سرمایه‌های خارجی می‌شود؛ حتی جذب سرمایه های ایرانی خارج از کشور هم به خاطر تحریم ها سخت است.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

اگر بتوانیم ثبات اقتصادی و مالی ایجاد کنیم و نرخ ارز را کنترل کنیم و مشکلات ناترازی بانکها را برطرف کنیم تورم را می‌توانیم به میزان قابل توجهی کاهش دهیم. هزینه دولت یکسره در حال افزایش است و خودش منجر به تورم می‌شود اینها باید کنترل شود. من مصمم هستم اینها را کنترل کنم.

وی گفت:

مردم ما الان به قول دادن ما بی‌اعتماد شده‌اند. من تمام تلاشم را می کنم که با بهترین تیم‌های اقتصادی بازار را به ثبات برسانیم. برنامه جای بیان اهداف و آرمان‌ها و آرزوها نیست و باید کاملا واقع‌بینانه انجام شود. آمارها باید شفاف منطبق با هم باشد. برای تحقق این برنامه و اهدافی که در این برنامه است از زوایای مختلف موضوع را بررسی کنیم. مهمترین مسئله ما انضباط کلان است. سیاست کلان خودمان را روشن و ثبات اقتصادی ایجاد کنیم. یکی از مسائل مهم که الان تعیین کننده است فراتر از سیاست اقتصادی اعتماد است. بخش فعال چه کلان چه خرد باید به سیاست‌های ما اعتماد کنند. 

او ادامه داد:

اگر در حوزه اقتصاد اعتماد مردم را جلب نکنیم آن‌ها پولشان را تبدیل به سکه و دلار می‌کنند. رشداقتصاد مشارکت همگانی را می طلبد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان