می خواهیم ایران را به عنوان الگوی دنیا معرفی کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 10:35

می خواهیم ایران را به عنوان الگوی دنیا معرفی کنیم

شماره: 21606
Aa Aa

عده ای در صدد هستند که مردم ما را نگران و ناراحت کنند اما پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از خداوند قادر و متعال مردم هستند.

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران؛
می خواهیم ایران را به عنوان الگوی دنیا معرفی کنیم

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران در نشست آغاز به کار رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار داشت:

پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از خداوند قادر و متعال مردم هستند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد: 

در دوران سراسر شکوه و حماسه دفاع مقدس در یک نبرد نا برابر در مقابل همه دنیا قرار داشتیم و در آن زمان همین کشور آلمان که مدعی حقوق بشر است تسلیحات و بمب های شیمیایی را به صدام می داد تا در سردشت، حلبچه و سایر جبهه های حق علیه باطل استفاده کند. در آن زمان تمام دنیا از رژیم بعثی صدام حمایت و به آن کمک می کردند اما عاقبت ما پیروز شدیم بخاطر اینکه روحیه جهاد، ایثار و شهادت وجود داشت و خداوند هم کمک می کرد. اکنون و در این مقطع که ما می خواهیم به امید خدا کشور را بسازیم و ایران را به عنوان یک فکر، الگو و نظام الهام بخش برای دنیا معرفی کنیم. باید شب و روز با امید به خدا تلاش و همت کنیم که هم نتیجه دنیوی و آخروی را برای ما به همراه خواهد داشت. همه شما شاهد هستید که رئیس جمهور در سفرهای استانی حتی گاهی اوقات به روستا می رفتند و آنجا از نزدیک مشکلات مردم را بررسی می کردند و پیگیر هم هستند تا این مشکلات بر طرف شود و وظیفه ما و یکی از وظایف اصلی نظام اسلامی خدمت به مردم است.

حسینی اظهار کرد:

عده ای در صدد هستند که مردم ما را نگران و ناراحت کنند. شما در همین پاییز امسال شاهد بودید که چه اتفاقات در کشور یا به تازگی در برخی مدارس رخ داد اما این ایام تعطیلات فرصت خوبی است که ان شاء الله آن نشاط و شادابی حفظ شود و اینکه سفرهای خانوادگی انجام می شود و اعضای خانواده در کنار هم هستند بسیار ارزشمند است.

حسینی گفت: 

این همه موقعیت ها، ظرفیت ها و جاذبه های که در نگین خلیج فارس وجود دارد نه تنها هر ایرانی می تواند از آن بهره‌مند شود بلکه یک مقصد گردشگری برای گردشگران خارج از ایران است که ما باید تلاش بیشتری برای معرفی سرزمین آب و آفتاب داشته باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان