امیدوارم مردم یک زن را انتخاب کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 9 تير 1403 - 14:17

امیدوارم مردم یک زن را انتخاب کنند

شماره: 25576
Aa Aa

حاکم کردن شایسته‌سالاری، تعطیل کردن سلطه امنیتی و نظامی بر شئونات و انتصابات، برچیدن فقر، بازگرداندن نیروهای نظامی به جایگاه خود، آزادی اطلاع‌رسانی و حمایت از رسانه‌های آزاد و آزادی زندانیان سیاسی از برنامه های او عنوان شده است.

حمیده زرآبادی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛
امیدوارم مردم یک زن را انتخاب کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌

امیدوارم که در یک انتخابات آزاد و رقابتی مردم یک زن را به عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، سیده حمیده زرآبادی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت:

یاد و خاطره خانم‌ها اعظم طالقانی و زهرا شجاعی گرامی‌باد. تلاش‌های مستمر این دو نفر برای اینکه شورای نگهان تفسیری از رجل سیاسی داشته باشد ثمربخش بود و امروز این اتفاق رخ داده است. خود آنان پیش ما نیستند ولی ما نتایج تلاش‌های آن دو را شاهد هستیم. امیدوارم که در یک انتخابات آزاد و رقابتی مردم یک زن را به عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند.

وی افزود:

برنامه‌های دولت من عبارتند از تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواگرا و ترسان در مواجهه دیپلماتیک با قدرت‌های مخالف خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی فعال و شجاع و متکی به حمایت ملی به منظور رفع تهدیدهای بین‌المللی و ایجاد فرصت برای ملت و کشور و سپردن کار به دست نیروهای توانمند و جهان‌شناس و دانا و منع نهادهای دیگر از دخالت در آن و اولویت دادن به سیاست تنش‌زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران، صلح و بر پایه عدالت در جهان و امنیت و توسعه و مردم‌سالاری در منطقه است و با اینکه طرفدار محرومان و مخالف با سرکوب و ترور است، گفت و گو و تعامل با همه جهان را بر هر شیوه دیگر ترجیح می‌دهد.

او گفت:

حاکم کردن شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان و آشمار امنیتی و نظامی بر شئونات و انتصابات و گزینش‌های مراکزهای علمی و فرهنگی و دانشگاه‌ها و نظام اجرایی کشور و لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و ایجاد عزم ملی بر بازسازی همه حوزه‌های تخریب شده اقتصاد و کشور با هدف بهبود زندگی مردم و بازگرداندن کشور به جایگاه شایسته‌اش در میان اقتصادهای قدرتمند جهان با رفع موانع بین‌المللی توسعه اقتصادی از جمله دست‌یابی به دانش و فناوری‌های نو و بازارهای سرمایه و تجارت جهانی و رفع موانع رشد ثروت ملی و رشد خرید مردم و برچیدن فقر حاکم که جمع زیادی از مردم و بهره‌گیری از سیاست خارجی برای رفع موانع اقتدار ملی با تقویت قدرت اقتصاد ملی. اصلاح رویکرد سیاست‌ داخلی با اولویت دادن به توسعه همه‌جانبه، بازگرداندن نیروهای نظامی به جایگاه و مسئولیت اصلی خود، مبارزه با فساد در همه اشکال آن به خصوص اصلاح ساختار حکمرانی موجود، آزادی اطلاع‌رسانی و حمایت از رسانه‌های آزاد و مستقل و حمایت از حضور و فعالیت آزادانه و مسئولانه احزاب، تشکل‌های مستقل و نهادهای صنفی، آزادی زندانیان سیاسی و جلب مشارکت و ایجاد تسهیلات برای ایرانیان خارج از کشور که دل در گروی وطن دارند، پایان دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها در جامعه و آرامش بخشیدن به افکار عمومی، اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها، سلیقه‌ها و اقوام و مذاهب و طبقات و گروه‌های اجتماعی را از برنامه ها و ادهداف خود برشمرد.

زرآبادی تصریح کرد:

اعضای کابینه من از بین تمامی زنان و مردان شایسته با هر گرایش، قومیت، دین و طبقه که دارای شاخص‌های تعهد، تخصص، شجاعت، شفافیت در همه وجوه، اراده به توسعه و الویت بخشیدن به منافع ملی انتخاب خواهند شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان