هیچ ابرقدرتی نمی تواند بر خلاف تصمیمات ایران در منطقه حرف بزند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 9 تير 1403 - 22:55

هیچ ابرقدرتی نمی تواند بر خلاف تصمیمات ایران در منطقه حرف بزند

شماره: 12636
Aa Aa

علم الهدی گفته بالاترین موشک را ساختیم اما می‌گویند لوازم یدکی پراید را نمی‌توانید بسازید. چطور آنجا مقتدر و در عرصه دیگر با مضیقه مواجه هستیم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
هیچ ابرقدرتی نمی تواند بر خلاف تصمیمات ایران در منطقه حرف بزند

سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد گفت:

برخی برادران و مخصوصأ برخی جوانان گاهی فشارهای اقتصادی، مضیقه‌های معیشتی و مسائلی که امروز در عرصه زندگی در ارتباط با مدیریت کشور و جامعه می‌گذرد را به عنوان نقطه تردید نسبت به فرآیند انقلاب اسلامی مطرح می‌کنند که این ها فرآیند و دستاورد این انقلاب است؟

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به پیشرفت‌های علمی و فناوری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:

پیشرفت‌های فناوری هوا و فضا و پیشرفت‌های نظامی ایران دنیا را متحیر و مبهوت کرده است. ما امروز از نظر اقتدار در منطقه حرف اول را می‌زنیم. ابرقدرتی روی کره زمین وجود ندارد که بتواند بر خلاف آنچه ما در منطقه تصمیم می‌گیریم و حرفش را می‌زنیم حرفی بزند و تصمیم بگیرد.

وی به تقاوت دو مدل مدیریتی در کشور اشاره و اظهار کرد:

بالاترین موشک را ساختیم اما متأسفانه می‌گویند شما لوازم یدکی یک پراید را نمی‌توانید بسازید. روز به روز خودروها در یک سیر صعودی در حال گران شدن است. وضعیت اقتصادی‌مان در جریان عدم ثبات است، مشکل معیشتی مردم ما وجود دارد. چطور در آنجا اینقدر مقتدر، عالم، دانشمند و پیشرو و در عرصه دیگر با این فشارها و مضیقه مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: جامعه ما در همه ابعادش تحت یک مدیریت داهیانه از همه مشکلات نجات پیدا کند و الا دشمن قدرت هیچ نفوذ و مشکل‌آفرینی برای ما ندارد؛ مسئله مشکل تحریم‌ها یک فرافکنی است، تحریم‌ها برای ما مشکل ایجاد کرده اما نه این که وضع ما را در این نقطه استیصال معیشتی قرار دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان