رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 14 مرداد 1403 - 13:43

رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد

شماره: 26018
Aa Aa

پزشکیان در این حکم «سید حمید پورمحمدی» را موظف به تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست های کلی مصوب رهبری و قانون برنامه توسعه کرده است.

با حکم مسعود پزشکیان، رئیس جمهور؛
رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد

رئیس جمهور در حکمی «سید حمید پورمحمدی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه کرده است.

پورمحمدی متولد ۱۳۴۶ دارای دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه تهران بوده و معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه و معاون امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه، قائم مقام بانک مرکزی، معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و معاون برنامه ریزی و اداری و مالی استانداری چهارمحال و بختیاری از جمله سوابق رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

  •  

رئیس‌جمهور همچنین با صدور حکمی علی طیب‌نیا را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

در متن حکم مسعود پزشکیان برای علی طیب نیا آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی طیب‌نیا

نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در سطوح مختلف علمی و مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور عالی رئیس جمهور" منصوب می‌شوید.

 

222

 

اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.

توفیق جناب‌عالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ربوبی خواستارم.»

  •  

شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شد

مسعود پزشکیان در حکمی شهرام دبیری را نیز به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

 

21

 

در حکم دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور آمده است:

امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان