از آخرین لایه مغز نظام گذر می کنم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 10 تير 1403 - 13:03

از آخرین لایه مغز نظام گذر می کنم

شماره: 25562
Aa Aa

نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید بنا دارم از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم؛ گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی است.

«وحید حقانیان» پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛
از آخرین لایه مغز نظام گذر می کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنا دارم از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول و ظاهری گذر کنم تاکید کرد:

شرایط ایران و جهان را در این مقطع مهم می‌دانم به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم.

به گزارش اسپادانا خبر، «وحید حقانیان» پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت:

امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع مهم می‌دانم به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم. گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشور‌ها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است که در این میان جایگاه مردم و خردمندان را برجسته و لازم می‌نمایاند. عصر عصر دانایی راهبری کشور ایران در طول تاریخ این سرزمین کهن با فراز و فرود‌هایی همراه بوده که در زمان اوج شکوه و عظمت ایرانی را به رخ جهانیان کشانده و آن‌ها را شگفت زده کرده است.

وی با بیان اینکه از ۱۸ سالگی فعالیت در حزب جمهوری و درک بزرگانی، چون شهید بهشتی، مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگان دیگر، کار اجرایی، فرهنگی و سیاست ورزی را آغاز کردم گفت:

در دوران ۴۵ ساله خدمت خود در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری با ارتباط نزدیک با کلیه بزرگان نظام، همه روسای سه قوه، وزرا و استانداران و سفرا، شهرداران و سایر مسئولان میانی کشور، تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان